… je označenie ľudí, pre ktorých je určená Vaša tvorba. Niežeby ste si ich takto familiárne pomenovali Vy. Tento terminus technikus vymysleli, či aspoň mu dali meno, páni marketéri, majúci na to papier. Tu hen pozrite, toto sú tí, ktorí Vás majú teoreticky čítať. Vek, pohlavie, meno, mesto, zviera, vec … Vaša cieľová skupina. Niekto, kto o Vás ani netuší, nikdy o Vás nepočul a predsa sa na neho idete vrhnúť celou silou svojej myšlienky.

Nemám označenie cieľová skupina práve v láske. Evokuje mi presne vymedzenú množinu. Dýcha na mňa dokonca jemne obmedzujúco. Robíš to a to, zameraj sa na toho a na toho. Áno, ak si doma valcujete plech, nebudete ho ponúkať majiteľovi potravín. Kto je však moja cieľovka?

Píšem si od srdca, čo mi synapsy do hemisfér prinesú. Občas zmäteno, často divnými slovnými spojeniami, no vždy tak, ako to práve v tejto chvíli cítim. Raz to zo mňa lezie pomaly, hlava vie, čo chce povedať, no nevie v tej chvíli priradiť myšlienkam správne slová. Inokedy bijem do klávesnice všetkými desiatimi a mozog funguje ako diktafón so zapnutým rýchlym prehrávaním.

Som svojou vlastnou cieľovou skupinou. Každého svojho čitateľa vidím rovnako, ako keby som hľadela do zrkadla. Dychtiaceho po poznaní, porovnaní svojich názorov s inými, kladúceho si otázky a hľadajúceho odpovede na ne. Aj keby to mala byť len otázka, čo mám dnes variť na obed 🙂. Mimochodom, dnes to boli halušky s kapustou, ak naozaj potrebujete inšpiráciu.

Viem, nie je to najlepší marketingový prístup. Mala by som si vytýčiť cieľ, určiť koho chcem osloviť a ďalšie správne poučky od predajných guru. Lebo vraj aj ja predávam. Predávam svoje “múdra” v malinkom písmenovom e-shope. Bez vidiny hoc len minimálneho zisku. No napriek tomu nikdy nebudem v strate. Lebo, ak toto prečíta čo i len jeden jediný čitateľ, tak moje “posolstvo bolo odovzdané”.

A preto Vám všetkým, ktorí ste v tejto chvíli, na tomto riadku ďakujem. Ďakujem za každé prečítané písmeno. Za každý komentár, ktorý ste mi nechali. Za všetky srdcia a sledovania na instagrame. Za každý like a zdieľanie na facebooku. Pre mňa nikdy nebudete cieľová skupina. Každá/ý z Vás je jedinečný človek a aj keď Vás nepoznám osobne, beriem Vás ako svojich priateľov. Takú malú vstrednomveku rodinu. Bez ohľadu na to, koľko reálnych krížikov si na chrbáte nesiete Vy.

Už teraz sa teším na budúci rok a čo mi prinesie. Aké témy mi zaplnia hlavu a budú sa chcieť dostať von. Zopár ich už je načrtnutých, mnohé ešte len priletia počas ďalších mesiacov. Nech Vás bavia rovnako ako mňa ich ukladanie na virtuálny papier. Nech Vás motivujú byť svojská, iná, nebojácna, nezávislá. Nech vo Vás vyburcujú tú ženu, ktorá tam niekde drieme. Lebo, ako hovorím stále, ste úžasná a dokonalá presne taká, ak ste. A ak to v sebe nevidíte, tak pozrite hlbšie. Hľadajte a nájdete. Možno práve v tom ďalšom roku.

A keďže ku vnútornej kráse patrí aj fyzické telo, ani dnes nevynechám dávku fotografií. Ako vždy, aj dnes to je o second hande. V tomto outfite z neho pochádza rolák, sukňa, opasok a kabát. Už roky som presvedčená a chcem to ukázať Vám všetkým, že plná peňaženka nie je zárukou dobre oblečenej ženy a naopak. Štýl totiž nemá cenovku. 😉😎

PF 2019

Užívajte si deň, Erika

 

2 thoughts on “Cieľová skupina …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.